Sunday, November 28, 2010

mr shah rukh khan !

''saya suka lelaki handsome. saya suka lelaki yang macho bergaya. saya juga suka lelaki yang senyumannya manis menawan serta bergula gulaaaa. saya turut menyukai lelaki yang mempunyai hidung yang mancung.''subhanaallahhhh, sempurna sungguh ciptaan tuhan. ada nampak cacat celanya ?? kiteeee tengok sesamee yeeeee..eheeeeee

 ini sangat tidak boleh tahan. hahaha. handsome handsome ! walaupon anda sedang berpeluh. u look sooo SEXXYYY SRK ! ;D

 ouh, my, GOD ! *pitammmm. haha, yang nih plak. senyuman awak sempurna. sangad dan sangad ! u look sooo SWEEEEETTT SRK ! ;D

 OUH mennnnnn. hey, u nampak kurus siket ! kenapa yaw ?? tapi still maintain kemachooan anda. u look soooooooooo HOT SRK! ;D

and this one, last but not least. ouh my GOD ! *sambil buka mulut besar besar yaw . anda sangad kacakkk. ok. really adore you. really lovessss everything about you. you are sooooooooo GREAT SRK ! ;D

hoccay. amacammsss, handsomee ka tidakk ?? hahaha. handsome kan kan khenssss ?? ngeee. okay. saya suka lelaki manis seperti ini. 

iloveyouiloveyouiloveyou
SHAH RUKH KHAN
muacxx muacxx ! 
<3 <3

No comments:

Post a Comment

Sunday, November 28, 2010

mr shah rukh khan !

''saya suka lelaki handsome. saya suka lelaki yang macho bergaya. saya juga suka lelaki yang senyumannya manis menawan serta bergula gulaaaa. saya turut menyukai lelaki yang mempunyai hidung yang mancung.''subhanaallahhhh, sempurna sungguh ciptaan tuhan. ada nampak cacat celanya ?? kiteeee tengok sesamee yeeeee..eheeeeee

 ini sangat tidak boleh tahan. hahaha. handsome handsome ! walaupon anda sedang berpeluh. u look sooo SEXXYYY SRK ! ;D

 ouh, my, GOD ! *pitammmm. haha, yang nih plak. senyuman awak sempurna. sangad dan sangad ! u look sooo SWEEEEETTT SRK ! ;D

 OUH mennnnnn. hey, u nampak kurus siket ! kenapa yaw ?? tapi still maintain kemachooan anda. u look soooooooooo HOT SRK! ;D

and this one, last but not least. ouh my GOD ! *sambil buka mulut besar besar yaw . anda sangad kacakkk. ok. really adore you. really lovessss everything about you. you are sooooooooo GREAT SRK ! ;D

hoccay. amacammsss, handsomee ka tidakk ?? hahaha. handsome kan kan khenssss ?? ngeee. okay. saya suka lelaki manis seperti ini. 

iloveyouiloveyouiloveyou
SHAH RUKH KHAN
muacxx muacxx ! 
<3 <3

No comments:

Post a Comment

counting a days !

LilySlim Diet days tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...